Home / 關於我們

關於我們

Sun Winning Industrial Limited begins manufacturing of Fashion Bag, Backpack, Cosmetic Bag,Casual Bag and Recycle Bag since year 2002. We provide design, production and sales one-stop service for our valuable clients. Headquarter is located in Hong Kong while factories in China. We concentrate on the manufacturing of branded bags and export oriented.

 

Sun Winning put a great effort on high-grade series of bags with strong competitive advantage in developed countries like USA and European countries. We have a rich products range and different styles. With premium suppliers of raw material, advanced production equipment, strong technical backup, accurate production flow and strict quality control to cater for clients’ increasing demand. Sun Winning has a faith in our quality and service. We also believe the development of Sun Winning needs your support and trust.

風揚實業有限公司由2002年開始從事時款手袋背包袋化妝袋休閒袋環保袋、的專業生產,提供包袋設計、生產及銷售的一體化服務。總部設於香港,工廠設于深圳、福建兩地;主要為一些擁有自主品牌的公司生產各類包袋,產品以出口為主,公司著力投入開發的中高檔系列包袋在歐美澳等發達國家擁有極強的競爭優勢。我們的產品種類豐富、式樣美觀,在保證產品品質及最優的性價比同時賦予其創新及環保理念;我們擁有一流的原材料供應商、先進的生產設備、考究的製作工藝、雄厚的技術力量、精准的生產流水線以及嚴格的質檢流程;具備有針對性的提前供貨能力、迅捷的生產運作能力、靈敏的市場應變能力、承擔和應對風險能力。我們將秉承熱情嚴謹的競爭意識、極強的市場敏銳度和行業自信心,為客戶提供最貼心的售前、售中、售後服務。

 

把您的需求和喜好融入風揚的生產製作以及服務理念當中,我們的用心將會透過每一個細節輕輕流露。我們知道您想要的東西其實不太多,所以需要細心尋找。風揚會竭盡全力創新和挖掘,提升我、接近你,直至我們不謀而合。我們相信,有風揚起的地方就會有傳奇,我們也相信,風揚每一步的成長離不開每一位客戶的信賴和助力。“保證品質和交貨期”是我們最簡單的態度,也是風揚最真實的承諾。真誠歡迎廣大客戶垂詢訂購。

如果您要訂做帆布袋或不織布袋, 請隨時聯絡我們
WHATSAPP 查詢: 9788 1986

香港辦公室 :
香港荃灣沙咀道11-19號達貿中心
電話 / WhatsApp:(852) 9788 1986
電郵 : bagfactoryhk@gmail.com
訂做 環保袋 - 帆布袋 - 不織布環保袋 - 紙袋 - 尼龍袋 - 冰袋

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。

你好! 如有查詢,請提供袋款,大小,印刷,數量等資料,以便提供報價, 謝謝!
Powered by